Власники та представники малого та середнього бізнесу вивчили що таке клієнтоорієнтованість та основні інструменти клієнтського сервісу

IMGP1911

Фаховий тренер Світлана Насирова під час дводенного тренінгу, який проводив Центр інформаційної підтримки м. Київ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу, активно працювала з учасниками, поділилась власним досвідом і знаннями.

Клієнтоорієнтованість – критерій, що більшою або меншою мірою присутній в бізнесі, і визначає рівень задоволення інтересів та потреб клієнта. Власне, клієнтоорієнтованість – це «спосіб мислення» компанії, орієнтований на забезпечення позитивних емоцій клієнтів в будь-який момент комунікації. Про те, як клієнтоорієнтованість може працювати на розвиток бізнесу та кроки його провадження розповіла фаховий спікер.

Світлана Насирова – це бізнес-консультант з маркетингу та розвитку бізнесу, співзасновник бізнес-школи для дітей і підлітків «Teenager Start»; переможець рейтингу «Ділова репутація» від Клубу ділових людей. Вона має 15 років досвіду роботи в сфері маркетингу, реклами, просування; 3 роки роботи директором з розвитку великої меблевої виробничої компанії; 5 років роботи керівником прес-служби управління Київської міської адміністрації. За час роботи організувала понад 80 великих офф-лайнових заходів від 30 до 3000 чоловік, серед яких Всеукраїнська зустріч мерів, бізнес-форум з інтернет-маркетингу для малого і середнього бізнесу при Торгово-промисловій палаті.

Під час дводенного тренінгу учасники отримали необхідні знання щодо складових клієнтського сервісу, навичок взаємодії з негативно-налаштованими клієнтами, алгоритмом конфлікт-коучингу та роботи с супротивом, розуміння та співпраці з клієнтом.

Перед тренінгом в учасників було безліч запитань: як розширити клієнтську базу, як утримати клієнта, які є канали зворотного зв’язку, як знайти індивідуальний підхід, як знайти мотивацію для клієнтів, як перетворити клієнтів в адвокатів бренду тощо. За два дні інтенсивних занять, кожен представник своєї компанії знайшов відповіді, які його цікавили.

В результаті присутні на тренінгу склали власні соціально-демографічні портрети своїх клієнтів, розібрали клієнтоорієнтованість на конкретних прикладах та вивчили базові поняття. Робота в групах, обговорення з тренером основних моментів, з якими стикаються учасники під час спілкування з клієнтами, дали відповіді на основні питання слухачів і закріпили отримані знання на практиці.

Тренінг «КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ТА КЛІЄНТСЬКИЙ СЕРВІС» був проведений в рамках ініціативи EU4BUSINESS за підтримки ЄБРР.

Корпоративные тренинги

Карл Йозеф Доез

Тренинги Карла Йозефа Доеза для предприятий Киевского региона

Известный немецкий тренер и коуч д-р Карл Йозеф Доез проведет корпоративные тренинги для предприятий Киевского региона. Основная часть расходов финансируется Германией. Центр бизнес-образования Киевской ТПП предлагает вашей компании использовать этот шанс и сделать заявку на тренинг в интересах развития вашего бизнеса на основе европейского опыта.

Подробнее

Наши партнеры

  • giz
  • spkr_logo_ihk
  • 2014_logo_55_IHK
  • Экспорт в ЕС
  • ses
  • jci
  • ink
  • euro
  • east_inv
  • Dragomanova
  • Club_Export
  • cim-logo
  • CCIRM
  • Beci