Коли

17 Квітень, 2018 09:00

Де

вулиця Богдана Хмельницького 55, Киев, Киевская область, Украина

Записатися роздрукувати

Інструменти інтернет-маркетингу для просування бізнесу

index

Бізнес переходить в онлайн, тому знання та вміння користуватися інструментами інтернет-маркетингу є дуже затребуваними. Базуючись на  результатах та фідбеках учасників вже проведених тренінгів із інтернет-маркетингу з заявленим тренером, є попит саме на компетенції і досвід Світлани Насирової, як тренера-практика та досвідченого професіонала.

 

Цільова аудиторія: власники компаній, представники відділів реклами, маркетингу, SMM-просування

 Теми тренінгу:

  1. Огляд інструментів інтернет-маркетингу, розуміння специфіки застосування кожного з них.
  2. Базовий маркетинговий мінімум для запуску просування в інтернеті (ключовий продукт, ключовий клієнт, ключові вигоди).
  3. Контекстна реклама – як правильно ставити завдання контекстологіі, КРI, як аналізувати ефективність реклами.
  4. SMM – як використовувати Facebook, LinkedIn, YouTube для залучення клієнтів
  5. E-mail маркетинг – специфіка створення, джерела отримання баз, очікувані результати.
  6. ВзаємоPR і партнерський маркетинг.
  7. Експертне просування через виступи на заходах.

Тренінг реалізується в рамках ініціативи EU4Business Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Цілі і результати

учасники отримають інформацію про інструменти інтернет-маркетингу і вмітимуть правильно ними користуватися при виконанні конкретних завдань
– сформулюють базові елементи стратегії інтернет-маркетингу для свого напрямку:

ключовий продукт/ключовий клієнт/ключові канали просування/ключове рекламне звернення (меседж)

– складуть ТЗ / технічне-завдання запит / на контекст, SMM та e-mail маркетинг
– зроблять індивідуальний чек-лист по кожному з напрямків інтернет-просування на найближчі 3 місяці

Програма

День 1  

Стратегія інтернет-маркетингу та інструменти інтернет-просування

1.Демонстрація інструментів інтернет-маркетингу

– контекстна реклама, SEO, SMM

– розуміння специфіки використання кожного із інструментів 

2.Базовий маркетинговий мінімум для запуску інтернет-маркетингу

– опис ключового продукту, який буде рекламуватися в інтернеті

– створення портрету ключового клієнту

– моделювання воронки продажів

3. Контекстна реклама

– основи запуску контекстної реклами

– правила підбору підрядників для запуску контестної реклами

– як правильно готувати ТЗ для підрядників

– КРI, як аналізувати ефективність контекстної реклами

День 2 

Малобюджетні інструменти інтернет-просування та моделювання воронок продажів

1. SMM

– соціальні мережі як інструмент просування товарів та послуг

–  Facebook – найпопулярніша соціальна мережа: правила використання для пошуку клієнтів, безкоштовне просування та платна реклама

– специфіка використання linkedin для пошуку контактів та подальшої роботи з ними,

– як використовувати YouTube для залучення нових клієнтів

2. E-mail маркетинг

– специфіка використання E-mail маркетингу для просування товарів та послуг

– E-mail маркетинг – робота з холодними базами

–  очікувані результати від E-mail маркетингу

3. ВзаімоPR та партнерський маркетинг

– правила підбору потенційних партнерів для взаімоPR

– якісний контекст – запорука успішних переговорів для взаімоPR

4. Експертне просування через виступи на заходах

Мови навчання

російська/українська

Час занять

Тренінг триватиме два дні:

17 та 18 квітня, з 9:00 до 17:00

Тренер

Світлана Насирова
  • підприємець із 10-річним стажем, власниця власного рекламно-інформаційного консалтингового агентства
  • 15 років досвіду роботи у сфері маркетингу та реклами
  • 5 років роботи директором з розвитку великого меблевого підприємства (ТОП-3 серед найбільших компаній країни)
  • 5 років роботи керівником прес-служби управління Київської міської державної адміністрації
  • більше 80 великих офф-лайнових заходів чисельністю від 15 до 3000 чоловік, серед яких Всеукраїнська зустріч мерів, бізнес-форум із впровадження інтернет-технологій для МСБ, молодіжна муніципальна асамблея та ін.
  • за освітою психолог, спеціалізація «психологія реклами та маркетингу»

Документ про закінчення

Сертифікат Київської ТПП

Внесок

Вартість дводенного тренінгу 1200 грн. (з ПДВ).

Кількість учасників обмежена. 

Реєстрація

Членство в Київській ТПП да

Кількість учасників

Коли

Квітень 17, 2018 9:00

Де

вулиця Богдана Хмельницького 55, Киев, Киевская область, Украина

До семінару залишилося

Днів
Годин
Хвилин

Корпоративні тренінги

Карл Йозеф Доез

Тренінги Карла Йозефа Доеза для підприємств Київського регіону

Відомий німецький тренер і коуч д-р Карл Йозеф Доез проведе корпоративні тренінги для підприємств Київського регіону. Основна частина витрат фінансується Німеччиною. Центр бізнес-освіти Київської ТПП пропонує вашій компанії використати цей шанс та зробити заявку на тренінг в інтересах розвитку вашого бізнесу на основі європейського досвіду.

Детальніше

Наші партнери

  • giz
  • spkr_logo_ihk
  • 2014_logo_55_IHK
  • Экспорт в ЕС
  • ses
  • jci
  • ink
  • euro